paragliding škola kurzy létání
BESKYDSKÁ ŠKOLA LÉTÁNÍ
ALTO PARAGLIDING SCHOOL
ŠUMAVSKÁ ŠKOLA LÉTÁNÍ
NABÍDKA PRO PILOTY
PRO POKROČILÉ PILOTY
TANDEMOVÉ LETY
ELŮV OBCHOD
EXPEDICE LANZAROTE - 7.1.
JIŽNÍ VIETNAM - 15.1.
HIMÁLAJSKÁ EXPEDICE - 3.2.
Fórum
EL SPEEDO - FLYING COMMUNITY

jakou krosnu

nirvana vs. spin
Tom
1.6.2014 9:45
Ahoj všichni, potřebuji poradit. Záčínám s MPG, chci si koupit krosnu a rozhoduji se mezi Krosnou Nirvana Rodeo z roku 2008 s náletem cca 120 hodin nebo za ty stejné peníze fungl novou krosnu SPIN 180E... Co byste radši doporučili? POpřípadě máte s oběma krosnama nějaké zkušenosti? Děkuji
nirvana vs. spin
Aleš
1.6.2014 15:27
Ahoj pokud můžu poradit tak jdi rozhodně do nového SPINU 180E lítám na něm a nedám na něho dopustit.Spolehlivý ,stejně výkonný a hlavně nový bude v záruce!!!Nevíš kolik je na rodeu nalítáno a co tam první majitel za tu dobu vyměnil.tak rozhodně SPIN 180 E ..... Aleš
.
Tom
1.6.2014 23:53
A jak dlouho krosnu máš? Popripade kolik nalétáno? Byly za tu dobu nějaké poruchy? Moc díky...
nirvana vs. spin
Aleš
2.6.2014 8:55
Já ji mám půl roku nalítáno 15 hodin ale kupoval jsem ji proto, že ji mají kluci s kterýma lítám a neměli žádný problém !! Krosna lítá super.Tím ti netvrdím,že si máš koupit Spina,pokazit se může i na novém stroji něco!! to ano.Chtěl jsi radu tak tady je.... Aleš
.
Tom
1.6.2014 23:53
A jak dlouho krosnu máš? Popripade kolik nalétáno? Byly za tu dobu nějaké poruchy? Moc díky...
Zkusenosti se SPINem
LemoN
4.6.2014 13:52
Ahoj, Ja litam na SPINu uz dva roky. Takze ti muzu rict svoje zkusenosti ke jejich krosnam. Nedavno si znamy kupoval novy SPIN a taky uz neco na nem ma nalitano. A dalsi znamy na letisti lita na Instinctu od Nirvany. Vsechny krosny co se prodavaji u nas maji +/- stejne motory, je to porad dvojtakt, jednovalec, kraburator Walbro + ram vlastni kontrstrukce od kazdeho vyrobce jiny. Obecne dvojtakty trpi dost poruchovosti, takze od jakohokoli vyrobce si koupis krosnu, driv nebo pozdeji budes resit technicke problemy. Nebo pokud se nic nepokazi tak to znicis sam, takze budes stejne muset do servisu. Takze dulezitym faktem pro vyber krosny je vzdalenost a dostupnost servisu. Jak daleko to mas do nejblizsiho servisu Nirvany? Jak daleko to mas do Prostejova za Radimem Frankem? Pozitiva SPINU: - celkem drzak - servis je dostupny, velice ochotnym prijemnym samotnym Frankem vyrobcem - Ceny servisu jsou prijatelne (porovnej si na strankach vyrobcu ceny za stejne komponenty a pak si muzes predstavit cenu prace) - konstrukce a ram krosny je opravdu bytelna (lisknul jsem s tim nekolikrat poradne o zem a kos byl porad OK) - levna zakladni SPIN vrtule (pocitej s tim ze vrtule obcas padne, stava se to i velice zkusenym pilotum) - nova krosna bude min poruchova, takze min servisu - neznicitelne telo krosny, SPIN je celej z kovovych trubek, nepraska tak jako telo z kompozitu. - jednoduse opravitelny vyplet pokud si ho poskodis i nekde v terenu. Nevyhody SPINU: - poruchovy rucni starter: za jakychkoliv okolnosti pokud se dostanes ke krosne SPIN, ktera ma na sobe rucni starter tak si ho nech okamzite odsroubovat. Pokud se ti za letu rozpadne vibracemi starter, skonci to vaznym poskozenim celeho motoru (vlastni zkusenost), vsichni rozumni si ho uz davno odmontovali, ja jsem nedal ani na rady Franka a porad jsem ho tam mel -> moje blbost (zas na druhou stranu oprava, hridele, elektrickeho zapalovani a ojnice, vysla na 1/4 toho co bych zaplatil u konkurence, porovnano dle oficialniho cenniku na webu) - univerzalni sedacka: narozdil od Nirvany Spin ma jenom jednu velikost sedacky, tzn. pokud jses trosku atypickej tak se ti muze stat ze se do ni nevejdes (ja mam 191cm a 103 kilo, a vejdu se tam tak tak). Nutno vyzkouset. Suma sumarum SPINa bych si koupil zas. Pokud chces nejakou designovku bych mozna pockal, SPIN pripravuje novou krosnu, ktera bude velice brzy dostupna v prodeji. (Bohuzel cena bude vyssi, zas na druhou stranu bude porad nizsi nez konkurence). Vypada fakt pekne ;) Pokud mas jakekoliv dotazy tak mi posli svuj mail, ja se ti ozvu.
..a mate nekdo zkusenost s Nimbusem?
otri
6.6.2014 10:36
..slovensky vyrobce, az 17l nadrz...
17 litru nádrž
Tomáš
6.6.2014 18:52
nádrž je to poslední co bych řešil instinct má 14 litru a s plnou je utrení startovat ale jestli se chystáš na dlouhé přelety tak to je řešení inač nirvánu mám už třetí celkem spokojenost 230 motor má solidní tah i s tandemem ale cena je nehorázná zalítáš si i na levnějším motorku hlavně aby ti sednul čus a dobrý kup
nirvana
otri
6.6.2014 21:56
..no prave...z logiky veci by si clovek mel vybrat nirvanu...mam to nejbliz, je jich asi nejvic, rychlej a dostupnej servis...jsem ten typ, co do toho chce jen lejt benzin a olej a litat. Ale ten rozdil v cene je proste takrka nehorazny..:-(
krosna
Petr
3.8.2014 9:01
Když už přemýšlíš o nirvaně tak bych šel raději za tu cenu do sky od Lednika , cena je ještě o něco menší, titanový krásný rám , možnost výběru motoru , vitorazzi nebo simonini, pěkné zpracování a rám ti svaří v případě opravy kde kdo. nirvana je možná vzhledově promakaná ale prakticky je to šmejd, jednou s tím chytneš o zem a ta skořepina se ti rozpadne , nová stojí 15000. sezvis je předražený , ale kdo má prachy to nemusí řešit.
dotaz
fero
22.6.2016 16:51
Tak čo si kúpil ?? lietam rodeo 4 rok.za tudobu sa mi 2 x rozsypala kluková skriňa .na nových stojíručný aj elektrický štartér za hovno. učný je aj na starých sprostý.Rám nirvany na vrtulu stojí za hovno. Akékoľvek drobné zavadania o čokoľvek znamená zkičený rám aj vrtulu. Spodný diel treba dopliesť silonom lebo cez veľké otvory v ráme často natiahne do vrtule šnúry a rozmelie Ti padák... vrecká na bokoch sedašky treba spoly zašiť . Ináš z nich všetko vypadává.Plastové pracky na sedačke na utihnutie ramien reba nahradiť kovovými . Plastové sa lámu a polohovanie nieje možné. Vrtule sú čímďalej tým tenšie, lehšie a labilnejšie.Nadpis karbon si nikdy nevysvetluja ko konštrukciu z karbonu.Vrtule najú na povrchu dekoratívnu tenkú vrstvu a na trojkolke je akože ´´pokarbonovaná´´ stredné duralová trubka. pevnostne to všetko stojí za h... ahoj Spinom aj keď poorieš prežije to aj rám aj vrtula . sedačka je príliž nekonfortná a vrtula je ťažká áa má silný gyroefekt a rotačný moment. Skrátka pri lete priamo si v sedačka vytočený... Motor Simon na Rodeu je dobrý. Na valci a pieste mám cez 900 hodín a žiadny problém. olej sa mi javí nejlepší Husquarna 2T XP . dobrý let ...
Právě připravujeme pro český trh...
Dalibor Carbol
23.6.2016 10:28
http://sky-country.com/news-motors/
sky paramotor
Roman
26.6.2016 14:16
Ahoj koukal sem na tuto http://sky-country.com/news-motors/ stránku s paramotorem , nevíte kolik váži ta parakrosna s motorem ventor 125 ? Měl bych docela zájem vypadají dobře děkuji Šimíček Roman
ve čtvrtek
Dalibor Carbol
27.6.2016 7:44
Ve čtvrtek to sepíšu, valim teď na vodu, jak přijedu, dám to tu :o) hoj
ventor 125
Peter
14.1.2017 20:59
Ahoj, má niekto praktické skúsenosti s motorom Ventor 125? Ďakujem
Jet Fly 200
sebastian
1.3.2017 2:00
Jet Fly - máte někdo nějaké zkušenosti,servis,díly, neduhy atd? Uvažuji o krosně jetfly 200.
Jetfly 200
Paja
19.10.2017 18:58
Zdarec zajímalo by mne co si se dozvěděl o krosně Jetfly 200 a jestli by si se o to podělil. Momentálně shromažďuji informace co si následně pořídit. Vezmu za vděk i info o jiných krosnách. Dík Paja

Beskydy Card